24 November 2017

Rahsia Kulit Cantik & Sihat dgn NANO WHITE

Hokay hakak nk sambung penceritaan rahsia kulit cantik cerah & sihat dgn produk Nano. Entri sebelum ni kalau ada yang belum baca "terobek" hakak boleh laa klik kat <<SINI>>.

Jom akak sambung cite..

Lepas akak pakai Nano Fresh yg x berapa nak sehsuai dgn hakak...maka akak beralih pulak dengan NANO WHITE yang khusus utk kulit wanita 30an.. oppss... terbagitau pulakkss umo hakak.. kihkih..

Akak starting dgn Set asas Nano White yang ada muka Julena Evan tu lah.. 1 kotak (set) ada 3 produk yg harganya RM58.90 (ni orang belikan utk hakak lepas tu dia pun tumpang 2 kaki pakai jugak..haha)

Seminggu je hakak pakai dan skrg akak nampak perubahan sikit demi sikit tau.. sukaaaa sgt...!! :D

Harganya RM58.90 boleh dpt kat Watson atau Guardian of Galaxy ok..

Di dalamnya terdapat 3 item + 1 item free... bab free ni lah hakak menyengih mintak abam sado belanjer.... :D

Set ni terdiri daripada :

1. Pencuci Muka Awakening Snow  Wash - RM16.85 (100g)



2. Refining Treatment Toner - RM23.50 (200ml)




3. Intensive Brightening Serum - RM55.90 (30ml)




4. Double Action Whitening Gel Cream - RM43.90 (40ml)




Meh akak nk stori apa kebaikan Nano White ni...

1. Awakening Snow Wash - 

Hakak pakai pencuci muka Nano White Awakening Snow Wash. Best sangat…!! Sejuk jer masa cuci muka. Pastu kan, lepas cuci kulit muka kulit terasa lembab, lembut, gebu dan tak mengering kulit. Segar jer rasa muka! Bukan apa, kadang² tuu ada produk lepas cuci muka kulit muka terasa macam kejung, kulit ketat, kering pastu mengelupas. Pernah tak rasa gitu?? Tegang semacam… Bila nak senyum macam boleh retak seribu muka ni.. Ada kann..?? Hahaha...
Nano White Awakening Snow Wash ni kalau korang pakai, selesa sangat.. Dia ada Omega White-C yang bertindak meresap cepat dari dalam.  Didatangkan dalam bekas bertiub. Picit jer.. Lagi best ada logo Halal tau !! Gunakan tanpa was-was ðŸ™‚


2. Refining Treatment Toner -

Pakai Nano White Refining Treatment Toner ni berfungsi untuk mengetatkan liang roma supaya pori-pori tak terbuka dan wajah tampak halus mulus. Ia juga bertindak sebagai pembantu pelembap agar cepat meresapkan khasiat yang ada dalam pelembap.
Selain tuu , menghilangkan minyak lebihan yang ada pada wajah sebelum pakai pelembap.
Nano White Refining Treatment Toner ni rasa mesra bila di tap-tap kat wajah. Nyaman jer rasa. Dengan teknologi nano, Omega White-C ia amat ringan dan cepat meresap jauh ke dalam kulit membantu memudarkan bintik-bintik hitam dan menambahkan kelembapan kulit selama 72jam. Wahh… hebat! Dan lagi, hakak suka sebab Nano White Refining Treatment Toner ni sebab  tidak pedih masa pakai macam sesetengah produk yang kuat bahan  alkohol kat dalamnya, tambah² mcm produk Siam ke Filipina ke.. yang dolu² tu... kaannnn..


3. Double Action Whitening Gel Cream - 

Lepas dah cuci muka, pakai penyegar, harus lah pakai pelembap muka. Hakak pakai Nano White Double Action Whitening Gel Cream. Suka pakai gel ni.. Cepat meresap tak melekit pastu rasa sejuk jer masa usap-usap kat muka pastu hala ke kipas gittew..Kulit muka pun terasa lembut, tidak rsa kering dan bermaya.

Selain bertindak sebagai pelembap, putihkan wajah, secara tak langsung hakak notis gel ni juga memudarkan jeragat, mencerahkan dan meratakan tona wajah. Dalamnya ada Vitamin C & E yang bertindak meresap pantas ke dalam kulit. Paling best Double Action Whitening Gel Cream ni diperkayakan dengan NanoWhite Super Antioxidant yang melawan radikal bebas untuk kecerahan berpanjangan.. Saya suka, saya suka..!!


4. Intensive Brightening Serum -

Serum ni untuk menyekatakan tona warna kulit kita dan memudarkan bintik² gelap (parut² jerawat/jerawat baru). Bau pun wangi dan hakak perasan lah kulit akak dh pudar parut² jerawat yang dulu... Yang ni pakai sebelum tempek Double Action Gel Cream tau...

Harga akak dah listkan kat atas tu korang pergilah beli tak mahal mana pun diknon masih mampu nak miliki..


Kat mana nak beli?

Senang sangat! Tak payah susah-susah pegi cari kat butik, spa, kaunter kosmetik mahupun online punn…. Mana-mana farmasi, pasaraya, hypermarket ada jer jual…
Tapi kan, akak ada beberapa item lagi tak beli.. nanti nak pujuk abam sado belikan lagi lah... Hahaha..
Nano White memang produk favorite akak sekarang tau... untuk ladies yang ada kulit berminyak better try.. berbaloi...